GPW
GPW
Cena Akcji Private Equity Managers (PEM)  |  43,63 PLN  |  -0,73 PLN  |  -1,65%
MCI.TechVentures 1.0
Subfundusz MCI.TechVentures 1.0 (wydzielony w MCI.PrivateVentures FIZ)
Subfundusz koncentruje się na inwestycjach w spółki z branż: usługi internetowe i telekomunikacyjne, usługi i technologie mobilne (B2C), media cyfrowe, e-commerce, technologie bezprzewodowe, software, FinTech, Internet of Things oraz IT, będące w fazie wzrostu, nienotowane na rynku regulowanym, cechujące się wysoką oczekiwaną stopą zwrotu przy jednocześnie niższym stopniu ryzyka niż dla działalności early stage. Inwestycje realizowane są w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Europy Zachodniej oraz Turcji i Rosji.
Cechy funduszu
Typ funduszu Captive
Inwestorzy Grupa Kapitałowa MCI (59,69%), inwestorzy zewnętrzni (40,31%)
Zarządzający Tomasz Czechowicz, Tomasz Danis
Obszary inwestycji e-commerce, internet mobilny, TMT, media cyfrowe, Internet of Things, FinTech
Strategia inwestycyjna wzrost, ekspansja
Wielkość inwestycji 1,5 – 25 mln EUR
Aktywa pod zarządzaniem (dane na dzień 30.09.2017) 1 011 mln PLN
Średnioroczna stopa zwrotu* 20,36%

*średnioroczna stopa zwrotu dla serii certyfikatów A, dla 3Q 2017, liczona jako średnia arytmetyczna stóp zwrotu (3Q) od powstania subfunduszu

Inwestycje bieżące
marketinc

MarketInvoice

marketinc
Rok inwestycji: 2016
Branża: Fintech
Kraj: Wielka Brytania

Największa w Europie platforma faktoringu online. Brytyjska spółka powstała w 2011 roku; ma swoje siedzimy w Londynie i Manchesterze. Od sierpnia 2013 roku, z platformy MarketInvoice korzysta rządowa instytucja brytyjska, British Business Bank, udostępniając małym przedsiębiorcom produkty faktoringowe.

tatilbudur

Tatilbudur.com

tatilbudur
Rok inwestycji: 2015
Branża: e-travel
Kraj: Turcja

Lider w segmencie dystrybucji pakietów turystycznych online (e-travel) na rynku tureckim.

iZettle

iZettle

iZettle
Rok inwestycji: 2015
Branża: FinTech
Kraj: Szwecja

Lider rynku akceptacji płatności mobilnych w Europie i Ameryce Łacińskiej. Wszystkie rozwiązania oferowane przez iZettle, począwszy od czytników kart dla smartfonów i tabletów, poprzez kasy fiskalne oparte na tabletach, a na narzędziach sprzedażowych i produktach kredytowych kończąc, są proste w obsłudze, bardzo bezpieczne i zaprojektowane z myślą o rozwoju małych firm. Założona w 2010 roku z siedzibą w Sztokholmie firma jest obecna w 11 krajach na całym świecie. Inwestorami iZettle są: 83North (dawniej Greylock), American Express, Creandum, Dawn Capital, Index Ventures, Intel Capital, MCI.TechVentures (zarządzany przez Grupę PEManagers), Northzone, Santander Innoventures, SEB Private Equity i Zouk Capital.

azimo-money-facebook

Azimo

azimo-money-facebook
Rok inwestycji: 2015
Branża: FinTech
Kraj: Wielka Brytania

Azimo to spółka oferująca serwis umożliwiający całodobowe transfery pieniędzy przy wykorzystaniu komputera, tabletu lub telefonu komórkowego. Usługa Azimo jest najtańszym i najwygodniejszym sposobem na transfer pieniędzy do ponad 200 krajów w 77 walutach – spółka gwarantuje najlepszy kurs wymiany i bardzo niskie opłaty za przelewy. Azimo została założona w 2012 roku.

pigu.logo

Pigu.lt

pigu.logo
Rok inwestycji: 2015
Branża: e-commerce
Kraj: Litwa, Łotwa, Estonia

Pigu.lt to lider segmentu e-commerce, założony w 2007 r. Początkowo funkcjonował na rynku litewskim, w 2011 r. rozszerzył swój zasięg o Łotwę (jako 220.lv), od 2014 r. rozwija się dynamicznie w Estonii (jako www.kaup24.ee). Asortyment sklepu obejmuje segmenty: elektroniczny, sprzęt AGD, artykuły meblowe i wystroju wnętrz, branży modowej, kosmetyków, artykuły dziecięce, sportowe, itp.

gettaxi

GetTaxi

gettaxi
Rok inwestycji: 2015
Branża: software as a service (SaaS)
Kraj: USA, Rosja, Europa

Lider europejskiego rynku usług transportowych na żądanie i światowy lider w segmencie B2B

Założona w 2010 r. GetTaxi to największa i najszybciej rosnąca poza USA spółka oferująca profesjonalne usługi przewozu osób. Jest najszybciej rosnącym graczem na rynku w Wielkiej Brytanii, wyraźnym liderem w Rosji (największy rynek w Europie) oraz Izraelu. W 2014 roku rozpoczęła działalność w USA, dzięki czemu jest teraz obecna na największych rynkach usług taxi na świecie: Moskwa, Londyn, St. Petersburg i Nowy Jork. GetTaxi większość przychodów generuje z usług B2C, natomiast istotną przewagą jej modelu biznesowego są usługi B2B. Dzięki zasięgowi i jakości obsługi, GetTaxi współpracuje z ponad 2 tysiącami globalnych przedsiębiorstw, wśród których są największe korporacje na świecie.

??????????????????????

GameDesire

??????????????????????
Rok inwestycji: 2015
Branża: digital entertainment
Kraj: Polska

Założona ponad 12 lat temu spółka GameDesire plasuje się w europejskiej czołówce deweloperów gier społecznościowych typu free-to-play. Tworzy gry typu multiplayer dla graczy z całego świata, a swoje tytuły wydaje na platformy mobilne iOS, Android oraz na PC.

asgoodasnew

Asgoodasnew

asgoodasnew
Rok inwestycji: 2015
Branża: e-commerce
Kraj: Niemcy

Asgoodasnew Electronics GmbH to niemiecka firma prowadząca sprzedaż odnowionego sprzętu elektronicznego poprzez portale internetowe Asgoodasnew (http://asgoodasnew.com/) oraz WIRKAUFENS (http://wirkaufens.de/). Działa według unikalnej na niemieckim rynku prostej zasady: 3 x 30!, co oznacza do 30% niższe ceny, 30 dni na zwrot i 30 miesięcy gwarancji, obejmującej także wszystkie produkty Apple takie jak iPhony, iPady i MacBooki.

an

answear.com

an
Rok inwestycji: 2013
Branża: e-commerce, e-fashion
Kraj: Polska

NAJWIĘKSZY W POLSCE ORAZ EUROPIE ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ MULTIBRANDOWY SKLEP ODZIEŻOWY ONLINE

Spółka została założona w 2011 r. przez Krzysztofa Bajołka i zespół związany poprzednio z Artmanem (marki House i Mohito) i LPP. Answear.com to pierwsza multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Spółka to połączenie sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej, w obrębie której publikowane są sesje wizerunkowe i rekomendacje profesjonalnych stylistów. Wśród ponad 200 marek dostępnych w Answear znajdują się między innymi G-Star, Pepe Jeans, Scotch &Soda, Tom Tailor, Diesel, Tommy Hilfiger, Marco Polo, Calvin Klein, Melissa, Guess Jeans, Jack & Jones, Vero Moda, Nike Sportswear, Adidas, Desiquel, Clark, Vagabond, Onitsuka Tiger, Cheap Monda.

travelata200

travelata.ru

travelata200
Rok inwestycji: 2013
Branża:
Kraj: Rosja

Wiodąca spółka w segmencie dystrybucji pakietów turystycznych online (e-travel) na rynku rosyjskim.

windelndelogo-quellewindelndeaufmacher-138x60

windeln.de

windelndelogo-quellewindelndeaufmacher-138x60
Rok inwestycji: 2012
Branża: e-commerce
Kraj: Niemcy

LIDER NIEMIECKIEGO RYNKU E-BABYCARE

Windeln.de to największy w Niemczech sklep internetowy oferujący produkty codziennego użytku dla niemowląt. Spółka oferuje ponad 20 tys. produktów ponad 300 marek, które młodzi rodzice mogą wygodnie zamówić z domu. W ofercie sklepu znaleźć można m.in. pieluchy, żywność dla niemowląt i produkty dla pielęgnacji skóry niemowląt. Windeln.de został założony przez Konstantina Urbana i Aleksandra Branda w październiku 2010 roku.

2

21diamonds

2
Rok inwestycji: 2012
Branża: e-commerce
Kraj: Niemcy

LIDER RYNKU E-COMMERCE W EUROPIE W SEGMENCIE E-BIŻUTERII

21Diamonds.com to założony w 2011 r. przez Josefa Billera i Moritza Wernera sklep internetowy z biżuterią, posiadający największy wybór modeli, kamieni szlachetnych oraz kruszców. W jego ofercie znajdują się między innymi: pierścionki, biżuteria naszyjniki, kolczyki oraz biżuteria na specjalne okazje – walentynki, komunię, ślub, zaręczyny. 21Diamonds oferuje szeroki wybór biżuterii oraz zegarków znanych marek, jak również umożliwia klientom samodzielne projektowanie biżuterii, poprzez wybór ulubionego modelu, kamienia szlachetnego oraz kruszcu. Spółka prowadzi działalność w Europie, Brazylii, Indiach i USA, budując pozycję na rynku globalnym.

KupiVIP logo

KupiVip Holding

KupiVIP logo
Rok inwestycji: 2012
Branża: e-commerce
Kraj: Rosja

LIDER RYNKU E-FASHION W ROSJI

KupiVIP.ru została założona w 2008 roku. W ciągu zaledwie czterech lat urosła do pozycji największego gracza na rynku e-fashion w Rosji. KupiVIP Holding prowadzi serwis KupiVip.ru, będący największym klubem zakupowym na rynku rosyjskim, oferującym produkty i akcesoria ponad 1500 marek w ramach codziennych wyprzedaży („daily flash sales”). KupiVIP Holding prowadzi również butik internetowy KupiLUXE.ru (klub zakupowy dla wybranych luksusowych marek), regularny sklep internetowy ShopTime.ru oraz specjalną platformę e-commerce (KupiVIP E-Commerce Services) udostępniającą gotowe rozwiązania producentom marek modowych (w modelu „white label”) z zakresu tworzenia dedykowanych sklepów internetowych, logistyki i obsługi klienta, np.: shop.quiksilver.ru, mexx-shop.ru oraz shop.tsum.ru.

f

frisco.pl

f
Rok inwestycji: 2012
Branża: e-commerce
Kraj: Polska

LIDER POLSKIE RYNKU E-GROCERY WŚRÓD PODMIOTÓW TYPU PURE PLAYER

Frisco.pl to lider polskiego rynku e-commerce artykułów spożywczych (e-grocery) i największa spółka w tym segmencie prowadząca wyłącznie dystrybucje w kanale online. Powstałą w 2006 r. spółkę wyróżnia to, że w segmencie e-grocery posiada najnowocześniejsze w Europie Środkowo-Wschodniej centrum kompletowania i najbardziej zaawansowany system obsługi zamówień. W przeciwieństwie do systemów konkurencji, proces kompletowania daje możliwości obsłużenia bardzo dużego przyrostu zamówień. Jest to przewaga, którą doceniają konkurenci znający specyfikę branży e-commerce. Dzięki temu spółka została wybrana na dostawcę zintegrowanych usług e-commerce przez najbardziej znane w Polsce marki FMCG. Frisco jest również liderem w zakresie jakości obsługi klienta w swoim segmencie, notując nieosiągalne dla konkurencji wskaźniki.

m

morele.net

m
Rok inwestycji: 2011
Branża: consumer electronics, e-commerce
Kraj: Polska

LIDER POLSKIEGO RYNKU E-COMMERCE W SEGMENCIE DYSTRYBUCJI IT/CONSUMER ELECTRONICS

Spółka powstała w 2000 r., od początku jest zarządzana przez dwóch założycieli. Ich fi­lozofią było stworzenie miejsca przyjaznych dla klienta i prostych zakupów elektroniki użytko­wej. Morele.net posiadają silną pozycję rynko­wą, którą osiągnęły dzięki efektywnej strategii i kompetentnemu zespołowi zarządzającemu. Obecnie – z ofertą ponad 50 tysięcy produktów (w tym ponad połowa dostępna od ręki) – Mo­rele.net są jednym z liderów na polskim rynku. Dzięki koncentracji na nowoczesnych rozwią­zaniach technologicznych i organizacyjnych, spółka jest w stanie obsłużyć na najwyższym poziomie ponad 100 tysięcy osób dziennie od­wiedzających witrynę Morele.net oraz placówki odbiorcze – netPunkty.

b

biotech

b
Rok inwestycji: 2010
Branża: biotech
Kraj: Polska

PRODUCENT INNOWACYJNYCH SUPLEMENTÓW DIETY

Spółka zajmuje się opracowywaniem i wprowadzaniem na rynek niszowych, innowacyjnych suplementów diety. Jest rzadkim na rynku połączeniem zaawansowanej wiedzy naukowej z biznesem.

g

geewa

g
Rok inwestycji: 2007
Branża: digital entertainment
Kraj: Czechy

WYDAWCA I DEWELOPER GIER INTERNETOWYCH

Spółka, założona w 2005 r. w Czechach, roz­wija oraz dystrybuuje na własnej platformie internetowej gry on-line (portfolio ponad 20 gier), wzbogacone o elementy społecznościo­we oraz od maja 2009 r. oferuje gry on-line na Facebooku. W grudniu 2012 r. gra Pool Live Tour Geewy osiągnęła ponad 2,5 mln dziennych użytkowni­ków, a spółka znalazła się w „TOP 10 Facebo­ok’s game developers”. Obecnie łączna liczba użytkowników gier Geewa przekroczyła 10 mln osób w skali miesiąca. Spółka uzyskuje przychody z abonamentów, zakupu wirtual­nych dóbr przez graczy oraz reklamy. Geewa jest jedną z wiodących spółek w swojej branży oraz inwestuje w zwiększenie skali działania na rynkach o ponadprzeciętnych przychodach generowanych przez graczy.

Przychody z Pool Live Tour wzrosły kilka­krotnie r/r. Obec­nie Geewa koncentruje się na szybko rosnącym segmencie gier mobilnych, wprowadzając oferowane obecnie gry na platformy mobilne oraz rozwijając nowe gry.

inti

intymna.pl

inti
Rok inwestycji: 2007
Branża: e-commerce
Kraj: Polska

LIDER SPRZEDAŻY BIELIZNY DAMSKIEJ ON-LINE

Spółka, założona w 2001 r., jest liderem sprzedaży bielizny on-line w Polsce. W ofercie sklepu znajdują się również: odzież, kosmetyki, perfumy, galanteria i biżuteria. Miesięcznie portal Intymna.pl odwiedza pół miliona osób, spośród których ok. 6.000 składa zamówienie. Intymna.pl plasuje się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych sklepów internetowych. (wg raportu „E-commerce 2009” – Edycja III – Wrzesień 2009 r., „Internet Standard”). Zdobywca Nagroda Głównej w konkursie „Fashion Website Awards 2010”.

o

optizen labs

o
Rok inwestycji: 2003
Branża: mobile advertisement
Kraj: Polska

PIERWSZA W POLSCE FIRMA OFERUJĄCA KLIENTOM MOBILE ADVERTISING

Spółka jest wyłącznym dystrybutorem rozwiązań Adobe w EŚ-W dla dużych wydawców, umożliwiających im publikację gazet/czaso­pism/magazynów na tabletach oraz rozwija sieć reklamową na tablety i smartphone’y. Ponad­to, OptizenLabs rozwija aplikacje mobilne dla dużych klientów oraz oferuje usługi i produkty własne (rozrywka i komunikacja na urządzenia mobilne). Spółka kieruje swoje usługi dla rynku mediów (aplikacje / rozwiązania software’owe) oraz rynku marketerów (usługi agencji i sieci rekla­mowej).

Inwestycje zakończone
d

digital avenue

d

GRUPA KAPITAŁOWA SKUPIAJĄCA SPÓŁKI INTERNETOWE DZIAŁAJĄCA W SEKTORZE ROZRYWKI CYFROWEJ

Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.

Digital Avenue to wydawca serwisów internetowych, który skupia wokół siebie innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Portale należące do Grupy skupiają ponad 2 miliony realnych użytkowników i grupa ta stale wzrasta. Liczba odsłon przekracza 40 mln, a liczba zarejestrowanych użytkowników wynosi ponad 1,2 mln.

invia

Invia

invia

LIDER RYNKU E-TRAVEL W CEE ORAZ CIS

Spółka powstała w Republice Czeskiej w 2002 r. i zdobyła pozycję lidera na rynku turystycznym on-line w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Invia oferuje sprzedaż wyjazdów turystycznych, rezerwację hoteli oraz biletów lotniczych. Firma współpracuje z ponad 300 Tour Operatorami i oferuje ponad 8.000 pakietów turystycznych, przez co jej oferta jest najszersza na rynku. Portal Invia.cz posiada ponad 210.000 zarejestrowanych użytkowników, a każdego miesiąca generuje ok. 700.000 unikalnych odsłon. W czerwcu 2009 r. spółka dokonała akwizycji NetTravel.cz dzięki czemu uzyskała 60% udziału w rynku e-travel w Czechach i na Słowacji. W 2011 r. spółka dokonała akwizycji pakietu kontrolnego Travelplanet, polskiego lidera rynku e-turystyki, istotnie wzmacniając swoją pozycję na rynku polskim. W drugiej połowie 2012 roku spółka rozpoczęła ekspansję na posiadający ogromny potencjał wzrostu rynek rosyjski, gdzie rozwija swoją działalność w ramach projektu Travelata. Invia i TravelPlanet stale udoskonalają ofertę produktową i zwiększają konkurencyjność kanałów sprzedaży, współpracując jedynie z największymi tour operatorami oraz poprzez rozbudowaną ofertę ubezpieczeniową. Dzięki temu skutecznie budują zaufanie klientów oraz zwiększają udział w rynku w obecnej sytuacji rynkowej.

investment-1[1]

Złote Myśli

investment-1[1]

Wydawca i dystrybutor audio/e-book’ów.

Wydawnictwo Złote Myśli to największe wydawnictwo elektroniczne w Polsce. Swoją działalność rozpoczęło w 2004 roku.
Wydawnictwo skupia się na praktycznych poradnikach z dziedziny literatury motywacyjnej i prowadzącej do szeroko pojętego sukcesu, wydawanych w postaci książek elektronicznych (ebook). Oprócz książek elektronicznych Złote Myśli wydają też książki audio (audiobook) oraz materiały wideo (DVD i VOD), jednak największe przychody spółka osiąga ze sprzedaży ebooków i ich wersji drukowanych.

retailinfo1[1]

Retail Info

retailinfo1[1]

Porównywarka cen i agregator ofert handlowych.

Spółka zajmująca się promocją w kanale internetowym ofert handlowych partnerów detalicznych, prowadząca operacje na rynkach czeskim, słowackim i polskim. Główna działalność spółki to prowadzenie portali internetowych agregujących oferty promocyjne udostępniane dla klientów odwiedzających supermarkety, sklepy elektroniczne, markety ogrodnicze i budowlane (gazetki, katalogi promocyjne). Retail Info to również tzw. porównywarki cenowe w zakresie produktów znajdujących się w ofercie sklepów internetowych. W 2010r. spółka uruchomiła portal zakupów grupowych Slevopolis.cz uzyskując 5-6-te miejsce pod względem udziału w rynku.

nexto[1]

Nexto.pl

nexto[1]

Dystrybutor e-prasy oraz e- i audiobooków

Nexto.pl to spółka prowadząca działalność w zakresie sprzedaży on-line książek w wersji audio (ok. 1.300 pozycji), e-booków (ok. 16.000 pozycji) oraz prasy elektronicznej w ramach: serwisu Nexto.pl, aplikacji mobilnych dla Android/iOS oraz jednej z największych w Polsce sieci partnerskiej – Nextranet.pl. Spółka dostarcza także treści dla największych polskich operatorów komórkowych (Polkomtel, TP/Orange, Play) w ramach dedykowanych rozwiązań oraz współpracuje z producentami telefonów i tabletów (Samsung), na których preinstalowana jest aplikacja mobilna Nexto.pl.

investment-4[1]

Mall.cz

investment-4[1]

Lider e-commerce w CEE
Mall.cz, założony w 2000 r., w ciągu dziesięciu lat działalności zdobył pozycję lidera na czeskim rynku sprzedaży on-line. Spółka prowadząca również działalność na rynku polskim, węgierskim i słowackim, stale rozwijająca asortyment oferowanych przez siebie produktów, jak również wdrażająca rozwiązania usprawniające obsługę klientów oraz zarządzanie stanami magazynowymi, dostawcami i finansami. Oferta sklepu to artykuły z obszaru, m.in.: RTV, AGD, sprzętu fotograficznego, komputerów i akcesoriów komputerowych, artykułów sportowych, artykułów dla domu i ogrodu, artykułów dla zwierząt i zabawek.

travelplanet[1]

Travelplanet.pl

travelplanet[1]

Lider rynku e-travel w Polsce.

One2One[1]

One2One

One2One[1]

Grupa spółek i brandów specjalizujących się w komplementarnych interaktywnych rozwiązaniach dla sektora mediów i usług marketingowych.

s4e[1]

S4E

s4e[1]

Wyspecjalizowany dystrybutor rozwiązań IT.

cliax[1]

Clix Software

cliax[1]

Spółka specjalizująca się w tworzeniu niedrogiego i łatwego we wdrożeniu oprogramowania CRM dla małych i średnich firm.

comtica[1]

Comtica

comtica[1]

Firma działającą na styku technologii i nowych mediów (Internet – Mobile –TV).

Process4E

Process4E

Process4E

Firma doradcza specjalizująca się w rozwiązaniach CRM.

Zespół zarządzający
tomasz_czechowicz

Tomasz Czechowicz

Zarządzający

  • Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz programu Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i University of Minnesota.
  • Przedsiębiorca od 1985 roku. Od ponad 20 lat, inwestor Venture Capital/Private Equity. Założyciel i Partner Zarządzający w MCI Capital - jednym z czołowych europejskich funduszy private equity, specjalizującym się w inwestycjach w nowe technologię oraz cyfryzację. W latach 1990-1998 współzałożyciel oraz Prezes JTT Computer SA – wiodącego producenta komputerów w Europie Środkowej z przychodami ponad 100 milionów dolarów.
  • Jeden z laureatów zestawienia „Top Menedżerów 2015 roku” przez magazyn Bloomberg Businessweek Polska. Przelegent na wielu konferencjach PE/VC, łącznie z Noah. Członek Rad Nadzorczych oraz organów doradczych spółek z portfela MCI Capital w całej Europie. Już w 2001 r.Światowe Forum Ekonomiczne w Davos przyznało Tomaszowi Czechowiczowi tytuł Globalnego Lidera Jutra za niezwykłe wyczucie rynku, profesjonalizm, wizję oraz skuteczność biznesową. Tytuł jednego z dziesięciu najbardziej wpływowych ludzi w Europejskim Internecie w rankingu TOP 10 Business Weeka w 2000 r.

Czytaj więcej

Private Equity Managers S.A.

Plac Europejski 1, piętro 35

00-844 Warszawa

danis@pemanagers.eu
(+48) 22 540 73 80
danis

Tomasz Danis

Zarządzający

  • Pełni funkcję Partnera; współzarządza funduszem Internet Ventures FIZ oraz MCI.TechVentures 1.0
  • Pracował w LinkedIn w Kalifornii, gdzie był odpowiedzialny za budowę strategii konkurencji na rynku europejskim
  • W latach 2002-2005 oraz 2007-2012 był związany z McKinsey & Company, gdzie jako Engagement Manager realizował projekty strategiczne oraz inwestycyjne (w tym z obszaru M&A) dla największych europejskich firm skoncentrowanych na sektorach telekomunikacji i mediów, ale także dla wiodących podmiotów z branży energetycznej, paliwowej, FMCG oraz Private Equity.
  • W 2012 roku objął funkcję Dyrektora Zarządzającego Rocket Internet CEE, największego na świecie inkubatora przedsięwzięć typu e-commerce, gdzie był odpowiedzialny za identyfikację nowych inwestycji, pozyskiwanie kapitału, a także powoływanie do działania nowych startup-ów oraz rozwój spółek portfelowych Rocket w fazie wzrostu

Czytaj więcej